Тіркелу Сайтқа кіру

1 сынып Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш

Сабақтың тақырыбы: Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш. Ы.Алтынсарин Сабақтың мақсаты:
Оқушылар мәтін мазмұнын біліп, негізгі ойды түсініп, мазмұны мен идеясын ашуда интерпретацияны қолданып, сыни тұрғыдан ойларын талдап, ауызбіршілікте, дәлелді ойларын жинақтай білулері тиіс.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, сахналау, ЖАДА, Блум таксономиясына негіздеу, инклюзивті оқыту
Модульдерді кіріктіру:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
АКТ –ны қолдану.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Күтілетін нәтижесі:
Мәтіннің идеясын сахналық қойылым түрінде ашып үйренеді .
Еңбектің адам өміріндегі орнына, тіршіліктің тірлігіне мән береді.
Топта шығармашылықпен жұмыс істеуді меңгереді.
Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.

Уақыты Идеяны жүзеге асырудағы Мұғалімнің Оқушының
әдіс-тәсіл іс-әрекеті іс-әрекеті

2 мин Білу кезеңі. Балаларға табиғат құбылыстарын атап тұрады
«Табиғат мінезі» психолог.тренингі Оқушылар әр құбылысқа сай арқаларына суретті
арқаларына бейнелеп тұрады.

3 мин Диалогтік оқыту Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексереді.
Оқушылар лезде жауап беріп отырады.

3 мин ЖАДА орнату: Тақтада 4 топқа 4 стикер іліп қояды
«Стикердегі диалог». Өздері таңдап алып, бос оындарға дауысты
дыбыстарды қойып жазады.(Өрмекші,құмырсқа,...)


2 мин Түсіну кезеңі. Ы.Алтынсариннің еңбек-қор жәндіктер жайлы
айтылатын мәтінімен танысатындарын,
мақсатымен, не істей білу керек екендерін
қорытады.

2 мин Талантты және дарынды Автор жайлы мағлұмат береді.
балаларды оқыту

20 мин Қолдану кезеңі. Мәтіннен әр топ абзацты тізбектей оқиды
«Диалогтік оқыту»


Сергіту сәті

Дәптермен жұмыс. 13-бет, 1, 2-жаттығуларды флипчарт арқылы орындайды Әр топтан 1 бала алып, сахналау
1-жаттығуда дауысты жіңішке дыбыстарды теріп алады.
2-жаттығуда дыбыстарға тоқталады, айырмашылығын ажыратады
Сіз сыз
Жіңішке дыбыстарды жуан дыбыстармен алмастырады

5 мин Талқылау кезеңі. Сабақтан түйген ойларын стикерге жазып,
СТО үйрету әр ұғымға тиісті ойларын жазып, іледі
«Болжам кестесі» арқылы
ұғымдарға түсінік алады

3 мин Жинақтау кезеңі. "Бутерброд" әдісі арқылы қорыту
Рефлексия

5 мин Бағалау Өз-өздерін бағалауға берген мүмкіндіктеріне тоқталу
кезеңі Өдерінің бағалауларына, критерийге сай,
сай келмей қалған жерлерін байқайды dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру