Тіркелу Сайтқа кіру

Информатикадан қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар 1 – сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелер. Формула жазу ережесі  

Мақсаты:

Кесте ұғымын, түрлерін және формула жазу ережесі туралы мағлұмат беру

Оқыту нәтижесі:

Жаңа тақырып бойынша толық мәлімет алады. Қарапайым кесте мен электрондық кестені салыстыра біледі. Формула  жазуды үйренеді. Қызғушылықтары артады.

Ресурстар:

Оқулық,  “Информатика негіздері” журналы, Интерактивті тақта. Дәптер, оқулық, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, стикер.

Тапсырмалар:

 

Әдіс – тәсілдер:

Диалогтік оқыту, (мұғалім  мен оқушы). СТО-  ( миға шабуыл, топтастыру, Венн диаграммасы)   АКТ-мультимедиа. Жас ерекшеліктеріне сай, дарынды оқушыларға практикалық тапсырмалар.

 

Уақыты

 

Мұғалімнің әрекеті

 

Оқушы әрекеті

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

1мин

 

13 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

1 мин

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

1  мин

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық. Шаттық шеңбері,

бір – біріне тілек айтып, сәттілік тілеу. Оқушыларды компьютер құрылғылары арқылы топқа бөлу. Бағалау критерийлерін ұсынып, бағалау парақшасын тарату.

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Сиқырлы шеңбер» ойыны арқылы сұрақ қою,  оқушылардың жауабын өз ойларын білу        1 балл                                          

 

Миға шабуыл стратегиясы

Есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі

 

ІІІ. Жаңа сабақ

Түрткі сұрақтар беру арқылы оқушыларға жұмыс жасауға мүмкіндік беру.  3 топты стейкер арқылы мадақтау

І-топ: Деректерді кестелік түрде ұсыну.

ІІ-топ:Электрондық кестелер.

ІІІ-топ: Формула жазу ережесі  

 

 

Топтастыру

Кесте

 

 

 

 

 


                                                                              1 балл

 

 

 

 

ІҮ. Сабақты  бекіту

  1. Компьютермен  жұмыс                         10 балл

 

Сергіту сәті

Көз жаттығулары

 

  1. Венн диаграммасы

Тіктөртбұрышты  Электрондық                       

кесте                    кесте

 

                                                             1 балл

 

 

Ү. Сабақты қорытындылау

«Себеттегі алмалар»ойыны. Бүгінгі сабақта нені түсінген жоқсың? сұрағын қою арқылы кері байланыс орнату

 

ҮІ. Үйге тапсырма

  • 10.1; 10.2 – тақырып
  • Сынып оқушыларының үлгерімі кесте құру
  • Электрондық кесте туралы интернет материалдары

 

ҮІІ. Бағалау  (балдық жүйе)

 

18 – 16 = «5»

15 – 12 = «4»

11 – 7   = «3»

6 – төмен «2»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді, 3 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді.

 

 

 

Кауіпсіздік ереелерін еске түсіреді

 

Оқушылар жаңа тақырып бойынша ойларын постерге жазып, топ болып қорғайды. 

 

 

 

 

 

Кесте сөзін тақтада топтастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютерде жұптасып жұмыс  жасайды.

 

Бейнероликтен жаттығулар орындайды

 

 

Екі кестені салыстырады, ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратып жазады

 

 

 

Берілген стейкерлерге сабақта нені түсінбегенін жазады және сол  сұрақтарды талқылайды.

 

 

 

 

 

 

 

Өздерінің жинаған ұпайларын қосып, алған бағасын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар 2 – сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Excelкестелік процессоры туралы түсініктер

Мақсаты:

Оқушыларды Excel кестелік процессорымен таныстыру

Оқыту нәтижесі:

Excel кестелік процессорымен жұмыс жасауды үйренеді және дағдыланады. Бесенділікпен жұмыс жасайды.

Ресурстар:

Оқулық, “Информатика әдістемесі”, интерактивті тақта,  электрондық оқулық, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер,  стикер.

Тапсырмалар:

 

Әдіс – тәсілдер:

Диалогтік оқыту, (мұғалім  мен оқушы, оқушы мен оқушы), СТО- (сұрақ - жауап, БҮҮ кестесі) АКТ – мультимедиа. Оқушылардың  жас ерекшеіктеріне байанысты практикаклық тапсырмалар.

 

Уақыты

 

Мұғалімнің әрекеті

 

Оқушы әрекеті

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

1мин

 

 

12 мин

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық. Қара жорға биіне билеу. Оқушыларды түрлі түсті стейкер арқылы топқа бөлу. Топтағы оқушыларды бағалауды топ басшыларына тапсыру.

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Ыстық орындық» ойыны арқылы сұрақ қою,  оқушылардың жауабын өз ойларын білу       

 

 

Миға шабуыл стратегиясы

Есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ

Excel – дегі  деректермен жұмыс істеуді электрондық оқулық  арқылы түсіндіру 

 

 

 

 

 

ІҮ. Сабақты  бекіту

  1. Компьютермен  жұмыс. Сыныптың үлгерімдері бойынша кестені толтыру, сапасын шығару                 

 

Сергіту сәті

«Бес саусақ»

 

 

 

 

 

  1. Тест тапсырмасы

 

 

 

Ү. Сабақты қорытындылау

БҮҮ стратегиясын толтыру

 

Білемін

Үйрендім

Үйренгім келеді

 

 

 

 

 

 

 

ҮІ. Үйге тапсырма

 

  • 11.1 – тақырып
  • 170 бет  2,3,4 - тапсырма

 

 

ҮІІ. Бағалау  

 

Топ басшысының бағалауын тыңдау

 

Оқушылар би билеп жақсы дайындықпен сабаққа кіріседі, 3 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді.

 

 

 

Кауіпсіздік ережелерін еске түсіреді

 

Оқушылар жаңа тақырып бойынша электрондық оқулықтан түсінгендерін флипчартқа тірек – сызба арқылы жазып, қорғайды.

 

 

 

Компьютерде жеке жұмыс  жасайды.

 

 

Ақ қағазға алақан суретін сызып, сыныптастарының аттарын жазып, олармен қалай амандасатынын жазып, көрсетеді

 

 

10 сұрақтан тұратын тестіге жауап береді.

 

 

 

БҮҮ кестесін толтыру арқылы бүгінгі сабақта нені білетінін, үйренгенін, үйренгісі келетіні туралы жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшылары өз топтарындағы оқушыларды бағалайды. Топтағы оқушылар топ басшысының бағалауымен келісетіндігі немесе келіспейтіндігі туралы ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар 3 – сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Excel – дегі  деректермен жұмыс істеу

Мақсаты:

Кесте бетінің таңбасының атын өзгерту, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту туралы білімдерін қалыптастыру

Оқыту нәтижесі:

Кестеге деректер енгізуді үйренеді. Барлық тапсырмалардың  шешімін  табады. Белсенділіктері артады.

Ресурстар:

“Информатика әдістемесі” Интерактивті тақта,     интернет материалдары  электрондық оқулық, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, стикер.

Тапсырмалар:

 

Әдіс – тәсілдер:

Диалогтік, оқыту (мұғалім  мен  оқушы ) АКТ –мультимедиа (слайд) СТО-(ақпарттық диктант, сәйкестендіру, семантикалық карта) 

 

Уақыты

 

Мұғалімнің әрекеті

 

Оқушы әрекеті

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

1мин

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

3 мин

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық. «Жақсы қасиет» тренинг Оқушыларды санау арқылы топқа бөлу. Топ оқушылар бірін – бірі бағалайды

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Сейкестендіру тестісі арқылы үй жұмысын тексеру 

 

 

 

 

Миға шабуыл стратегиясы

Есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ

«Бұлт» стратегиясы арқылы оқушыларға жұмыс жасауға мүмкіндік беру.  3 топты жұлдызша  арқылы мадақтау   

 

 

 

 

 

ІҮ. Сабақты  бекіту

Компьютермен  жұмыс. Оқулықтан «Өзің орында» практикалық тапсырмасы

І-топ: 177 бет

ІІ-топ: 180 бет

ІІІ-топ: 185 бет

 

 

 

Сергіту сәті

«Қара жорға» биін билеу

 

 

Ү. Сабақты қорытындылау

 

ü  Семантикалық картамен жұмыс

 

 

 

 

ü  Ақпарттық диктант

 

 

ҮІ. Үйге тапсырма

 

  • 11.2 – тақырып
  • Microsoft  Excel кестелік процессоры деректермен қандай операция орындауға мүмкіндік береді? тақырыбында ой толғау жазу

 

ҮІІ. Бағалау  

Мұғалімнің  бағалауын тыңдау. Мұғалім бүгінгі сабақта оқушылардың  алған бағаларын айтады.

 

 

Оқушылар би билеп жақсы дайындықпен сабаққа кіріседі, 3 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.

 

 

 

Оқушылар сұрақтардың дұрыс жауаптарын тауып, сәйкестендіреді. Дұрыс жауабын тексеру, талқылау

 

 

Кауіпсіздік ережелерін еске түсіреді

 

 

Оқушылар жаңа тақырып бойынша бұлттың ішіне тірек сөздерді жазады және сөздерді бір – бірімен  байланыстыра отырып, топ болып постер қорғайды. 

 

 

 

Компьютерде өзіндік жұмыс  орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жұптасып семантикалық картада берілген сұрақтардың жауабын берігіп іздейді.

 

Бұл тапсырмада оқушылар көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұғалімнің бағалауы туралы ойларын ортаға салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар 4 – сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Excel– дің графикалық мүмкіндіктері

Мақсаты:

Графикалық объектілерді біріктіру арқылы диаграммамен жұмыс жасау білімдерін қалыптастыру

Оқыту нәтижесі:

Диаграмма тұрғызуды үйренеді. Жаңа тақырыпты толық меңгереді. Тапсырмаларды орындайды

Ресурстар:

“Информатика негіздері” журналы “Информатика әдістемесі”, интерактивті тақта,  плакаттар, маркерлер, стикер.

Тапсырмалар:

 

Әдіс – тәсілдер:

Диалогтік  оқыту,(мұғалім  мен оқушы) ,  СТО- (ой толғау, бес жол өлең стратегиясы, сұрақ-жауап,)  Дарынды балалармен  жұмыс

 

Уақыты

 

Мұғалімнің әрекеті

 

Оқушы әрекеті

 

 

2 мин

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

1мин

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық. Айна жаттығуы Оқушыларды бойлары арқылы топқа бөлу. Бүгінгі сабақта әр оқушы өзін – өзі бағалайтындығын айту.

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Microsoft  Excel кестелік процессоры деректермен қандай операция орындауға мүмкіндік береді?» тақырыбында ой толғауды тексеру

 

 

Миға шабуыл стратегиясы

Есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ

«Диаграмма дегеніміз не?» дегенді қалай түсінесіңдер сұрағын қою арқылы өз ойларымен жұмыс жасауға мүмкіндік туғызу

 

 

 

ІҮ. Сабақты  бекіту

Компьютермен  жұмыс. Оқулықтан «Өзің орында» практикалық тапсырмасы 191 бет

 

 

Сергіту сәті

«Мен» социограммасын толтырту

 

 

 

 

 

 

 

Ү. Сабақты қорытындылау

 

«Сен маған, мен саған» ойыны

 

 

ҮІ. Үйге тапсырма

 

  • 11.3 – тақырып
  • Жылыой ауданы бойынша халық санына диаграмма құру

 

 

 

ҮІІ. Бағалау  

Бүгінгі сабақта әр оқушы өздерін бағалайды.

 

 

Оқушылар би билеп жақсы дайындықпен сабаққа кіріседі, 3 топқа бөлінеді,

 

 

 

Оқушылар  тақырып бойынша бір – бірінің ойларын тыңдайды.

 

 

 

Кауіпсіздік ережелерін еске түсіреді

 

 

Оқушылар диаграмманың не екені туралы ойларын флипчартқа  жазып, қорғайды.

 

 

 

 

Компьютерде өзіндік жұмыс  орындайды.

 

 

 

Бұл социограммада оқушылар сыныптастарының ішінен достарын, дос болғысы келетін адамдарын, кіммен ойнағысы келетіні туралы анықтады.

 

 

 

 

 

Ойын  арқылы әр топ бір – біріне сұрақтар қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздерін бағалауы туралы ойларын ортаға салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру