Тіркелу Сайтқа кіру

Қуыршақ Айгерімнің бөлмесі

Күтілетін нәтежие:

Орындайды: Сұрақтарға дұрыс жауап беруге,сөздерді бір-бірімен байланыстырып, сөйлем құрастыруға арналған тапсырмаларды;

Түсінеді: Үй жиһаздарын не үшін қолданатынын;

Қолданады:Үй жиһаздарының аттарын (диван,керуерт) күнделікті өмірде.

 

Ашық сабақ тақырыбы: Қуыршақ Айгерімнің бөлмесі

Мақсаты:  Білімділік: Тәрбиешінің сұрақтарына жауап беруді үйретуді жалғастыру.

Жиһаз атауларымен таныстыру.

Тәрбиелік: Жаңа сөздерді қатыстырып сөйлем құрау.

Дамытушылық: Достарының,үлкендердің айтқанын аяғына дейін тыңдауға тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Бөлме жиһаздарының суреттері,топтағы жиһаздар.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Әңгімелесу.

Сөздік жұмыс: Жиһаз,керуерт,үстел,орындық.

Билингвальды компонент: Жиһаз-мебель

                                                  Керуерт-кровать

                                                  Стел-стол

                                                  Орындық-стул

 

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешініңіс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық қозғаушы

-Сәлеметсіңдерме балалар?

Шаттық шеңбері.

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды қаламыз

Жайнай түсті даламыз

Қайырлы таң балалар!

Қайырлы таң апайлар!

-Жарайсыңдар,балалар енді орнымызға отырайық.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады екен?

-Жапырақтар бүршік атып,күн жылынады,жаңбыр жауады иа балалар.

Балалар осы күз мезгілінің соңғы айы мамыр.

-Сәлеметсіз бе?

 

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды қаламыз

Жайнай түсті даламыз

Қайырлы таң балалар!

Қайырлы таң апайлар!

 

Ізденуші-ұйымдастырушы

Ғажайып сәт:

Балалар бүгін қонаққа кім  келді?

Музыка әуенімен қуыршақ билеп кіреді

Сәлеметсіңдер ме балалар?

-Балалар мен қуыршақ боламын.

-Қуыршақ қош келдің, біз бүгін балалармен Айгерімнің бөлмесі туралы оқу іс-әрекетін өтіп жатырмыз , сенде қатысқың келеді ма?

-Ой қандай жақсы болды менде қатысайыншы балалар ?

Балалар қуыршаққа        ойыншық туралы тақпақ айтып береміз бе?

Ойыншықтарым көп менің,

Бәрін жақсы көремін

Кешкедейінжалықпай

Олармен ойнап жүремін.

 

-Жарайсыңдар,Қуыршақ

сізге балалардың тақпағы ұнады ма?

-Қане біз қуыршақ алып келген сандықшаны ашайық.

Балалар мынау кандай ойыншық?

-Ондай ойыншық біздің топта барма?

-Балалар Айгерімнің өз бөлмесі бар екен.

Қане қараңдаршы?

 

-Бөлмесі қандай?

-Бөлмесінде не бар екен?

-Дұрыс жиһаздар, орындық, үстел,керуерт.

-Мынау не?

-Үстел не үшін керек?

-Ол үстелдің түсі қандай?(қызыл)

Біздің топта үстел бар ма?

 

-Мынау не?

-Дұрыс,орындық.

-Ол орындық не үшін керек?

 

-Мынау не?

-Ол диван не үшін керек?

 

-Мынау не?

-Ол керуерт не үшін керек?

-Ол керуерттің түсі қандай?

 

 

-Мынау не?

-Дұрыс,шкаф

-Ол не үшін керек?

-Оның түсі қандай?

-Біздің топта шкаф бар ма?

-Балалар,сендердің бөлмелеріңде қандай жиһаздар бар?

 

Билингвальды компонент:

Жиһаз-мебель,

Үстел-стол,

Орындық-стул.

Сергіту сәті

Балалар музыка әуенімен билейді.

Әйгерімге не керек

дидактикалық ойыны:

Балалар өздеріне берілген ойынды пайдалана отырып

Әйгерімге не керек екенін табуы керек.

 

Қуыршақ

Сәлеметсіз бе?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алия:

 

 

Ойыншықтарым көп менің,

Бәрін жақсы көремін

Кешке дейін жалықпай

Олармен ойнап жүремін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдемі

 

 

 

 

 

-Үстел

-Үстел тамақ ішу үшін керек.

 

 

 

 

 

-Орындық

-Орындақта отырамыз.

 

 

-Диван

 

-Керуерт

-Керуертте жатамыз.

-Қызыл

 

 

-Шкаф

 

-Оған біз киім саламыз.

 

 

 

 

 

 

Балалар қайталайды.

Рефлексивті коррекциялаушы

-Қуыршақ Әйгерімнің бөлмесінде қандай жиһаздар бар екен?

 

Сұрақ-жауап арқылы оқу-іс әрекетін қорытындылау.

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру