Тіркелу Сайтқа кіру

Қазақстан тарихы 10-сынып ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспар

Қазақстан тарихы 10-сынып                                                                      «Тексерілді»

                                                                                                                                                                                     

              6.09                                                                        «       »————————- ж.

Тақырыбы Адамның пайда болуы және оның даму эволюциясы
Сілтеме Жоспар
Мақсаты 1Адамның қалай пайда болғандығы жөнінде біілімдерін кеңейту;

 

2.Адамның даму эволюциясының мәнін жан-жақты түсіндіру;

3.Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасы     қалыптасады.

Күтілетін нәтиже 1.Топтық,жұптық жұмыстар арқылы адамның қалай пайда болғандығын пайымдайды;

 

2.Қосымша мәліметтерді қолдана отырып,адамның даму эволюциясының мәнін оқып түсінеді.

Түйінді идея Адамның пайда болуының негізгі деректері
Оқушының іс-әрекеттері Берілген тақырып бойынша жұптық,топтық жұмыстар жасайды;

 

Сұрақтарға барынша толық жауап береді.

Сабақтың типі Жаңа білімді меңгерту сабағы
Әдісі Топтық ,жұптық,жұмыстар,сұрақ-жауап
Көрнекілігі Интерактивті тақта,үлестірмелі материалдар,Қазақстан картасы
 

 

Сабақтың барысы

 

 

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Жаңа сабаққа кіріспе

ІІІ Жаңа сабақты талқылау

ІV Рефлексия

 

 

 

І Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу.(3 мин.)

ІІ Жаңа сабаққа кіріспе

Интерактивті тақтадан слайдтар арқылы жаңа сабаққа қысқаша шолу жасау ( 7 мин).

Гоминидтер дамуының төрт кезеңі

 

рамапитек\

австралопитек      презинжантроп        тік жүруші адам

ІІІ Жаңа сабақты талқылау.   1.Топтық тапсырма (15 мин.)

І топ . Бірінші кезеңнің ерекшеліктері.

ІІ топ .Екінші кезеңнің ерекшеліктері

ІІІ топ Үшінші кезеңнің ерекшеліктері

ІV топ Төртінші кезеңнің ерекшеліктері.

Әр топ өз жобаларын плакатка жазып, қорғайды. Топтар бірін-бірі «екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды.

  1. Жұптық тапсырма.Мәтінмен жұмыс. (15 мин.)

1.Адамдардың алғаш өмір сүрген жерлері

2.Нәсілдердің қалыптасуы жайлы пікірлер

3.Алғашқы құрал- жабдықтар

Әрқайсысы жеке оқиды,жұптар бір-біріне сұрақтар қояды.

Жаңа сабақты оқушылар қалай түсінгендерін бағдаршам арқылы бағалап,көрсетеді.

ІV Рефлексия (10 мин.)

Бүгінгі сабақ сіздерге несімен ұнады ?

Күндетікті сабақтардан айырмашылығы бар ма?

Топтағы оқушылар бүгінгі сабақ жайлы өз пікірлерін айтады.

Үйге тапсырма:§1 оқу,қосымша материалдармен жұмыс.                                         

 

 

 

Қазақстан тарихы 10-сынып                                                                          «Тексерілді»

                                                                                                                                                                                     

              11.09                                                                       «       »————————- ж.

Тақырыбы  Қазақстан палеолит дәуірінде
Сілтеме Жоспар
Мақсаты  Палеолит, мезолит кезеңдерінің ерекшеліктері туралы мағлұмат беру;

 

Тарихи кезеңдердің маңыздылығы туралы түсініктері қалыптастыру;

Өзара ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже 1. Палеолит,мезолит кезеңдерінің ерекшеліктерін толық аша біледі;

 

2 Тарихи кезеңдер туралы ақпарат алады.

Түйінді идея  Палеолит, мезолит кезеңдерінің  басты ерекшеліктері.
Оқушының іс-әрекеттері Берілген тапсырмалар бойынша бірігіп жұмыстар жасайды;

 

Өз ойларын ашық жеткізе алады.

Сабақтың түрі  Аралас сабақ
Әдісі Топтық ,жұптық,жұмыстар,сұрақ-жауап,үш жақты күнделік әдісі
Көрнекілігі Интерактивті тақта,үлестірмелі материалдар,Қазақстан картасы
 

 

Сабақтың барысы

 

 

І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын талқылау кезеңі

ІІІ Жаңа  сабақ

ІV Қорытынды

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру