Тіркелу Сайтқа кіру

Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық ерекшеліктері

Пәні Психология
Сабақ тақырыбы: Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық ерекшеліктері
Сабақ мақсаты: Кіші мектеп жасындағы балалардың даму ерекшеліктері туралы түсінік.
Білімділік: Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық даму ерекшеліктері, оқу іс-әрекеттерінің дамуы туралы мағлұмат беру.
Дамытушылық: Студенттердің шығармашылық іс әрекеттерін ғылыми дүниетанымын шеңберін көңейту.
Тәрбиелік: Студенттерді білімді терең ұғына білуге ,теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білуге ,әрбір жас кезеңдерінде өзгерістерді мұқият ескере білуге тәрбиелеу
Сабақ түрі аралас
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі-иллюстрациялық, әңгімелеу, салыстыру, мәселелік
Пәнаралық байланысы: анатомия, жас ерекшелік психологиясы, мектепке дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, өзін-өзі тану әдістемесі, бастауыш мектеп педагогикасы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, схема, видео-ролик, оқу материалдары

Сабақ жүрісі
І.Ұйымдастыру кезеңі
1. «Жаңбыр шапалақ» жаттығуы
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Шығармашылық жұмыс
1 топ: М.ж.д. балалардың ойын әрекеті (слайд+әдістеме қорғау)
2 топ: М.ж.д. балалардың ақыл-ойының даму ерекшеліктері (слайд+әдістеме қорғау)
3 топ: М.ж.д. балалардың сөйлеуінің дамуы(слайд+әдістеме қорғау)
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту кезеңі
«Ғажайып алаң» ойыны
1.М.ж.д. балалардың негізгі әрекеті?
2.Жас ерекшелік дегеніміз не?
3.Дағдарыс дегеніміз не?
4.Активті және пассивті сөйлеу дегеніміз не?
5.Когнитивті даму ерекшеліктері? (ФОТО-айырмашылығын тап)
ІV. Жаңа материалды белсенді және саналы қабылдауға, меңгеруге студенттерді әзірлеу кезеңі. «Нұрлы жол – болашаққа бастар жол» (видео-ролик)
V.Жаңа білімді меңгеру кезеңі
1. Кіші мектеп жасындағы балалардың даму ерекшеліктері
Бастауыш сынып жасындағы баланын салмағы бір жылда 2-2,7 кг өседі. 6 жастан 12 жаска дейінгі аралықта бала денесінің салмағы екі есе артып, 18 килограммнан 36 килограмға дейін артады. Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды, яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90 пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең болады. Жүйке жүйесінін жетілуі де жалғасады. Жүйке жасаушалары арасында жаңа байланыстар түзіліп, мидың жарты шарында икемділік күшейеді. 7-8 жаста жарты шарды жалғап тұрған нерв талшықгары жетіле түседі және олардың өзара қарым-қатынасының арта түсуін қамтамасыз етеді. Жүйке жүйесіндегі бұл өзгешеліктер баланың ақыл-ойы дамуының келесі кезеңінің ірге тасы қалануына негіз болады.

Баланың білім алудағы іс-әрекеті де, бұған дейінгі барлық іс-әрекеттер (манипулияцилық, пәңдік, ойын арқылы) сияқгы, оған ену тәжірибесі арқылы бірте-бірте дамиды. Білім алу іс-әрекеті окушы баланың өзіне бағытталған іс-әрекеттен тұрады. Бала тек білім алуды ғана емес, сонымен бірге оны қалай меңгеруді де үйренеді. Жазу, есептеу, оқу және тағы баскдларына үйрену арқылы бала өзін – өзі өзгертуге қарай бағыттай алады, яғни, ол іс-әрекеттік және ақыл-ойлық қажетті әдістерді (оны қоршап тұрған мәдениетке тән) меңгереді.

2. Сергіту сәті «Қызыл өрік» (1 минут 17 секунд)
3. Студенттерге арналған психологиялық ойын (топпен жұмыс)
І. Ой толғау: «Басқару әдістері немесе Сіз қандай әдіс қолданасыз?»
Қажетті құралдар: сурет бейнеленген және сұрақтар жазылған карточкалар
Уақыты: 15 минут
Барысы: 3 топқа бөлініп отырады. Әрбіртопқаалдын ала дайындалғанкарточкалартаратылады. Бұлкарточкалардабасқарудыңәдісібейнеленгенсуретжәнетақырыпқасайсұрақтаржазылған. Әрбір топ суреткеқарап, берілгенсұраққажауапбереотырып, өзойыменбөлісугетиіс. Дайындыққа: 5 минут, әрбіртопқасөйлеуге: 5 минут уақытберіледі.
ІІ. «Құпиясөздер» топтықойыны.
Қажеттіқұралдар: аққағаз, қалам, әліпби
Уақыты: 10 минут
Барысы: Қатысушылар 3 топқабірігеді. Әрбір топ көпсандаржазылғанқағазданалады. Бұлсандардыңартындажасырынсөздер бар. Қатысушылардыңміндеттері: берілгенәліпбигеқарапотырып, әрбіржасырынсөздітауып, кейінтолықсөйлемдіқұрапшығу. Барлығынөте тез, шапшаңорындаукерек. Орындалууақытытіркеледі.
1) 18 8 27 34 36 18 21 17 36 23 24 27 23 26
14 8 23 8 14 25 36 5 36 18 3 36 16 5 8 18 1 7 1 17, 14 8 11
14 8 16 5 8 18 15 1237 18 6 1 25 21 25 8 22 3 8 23 8
1 16 1 7 38.

2) 3 1 15 38 25 – 20 16 26 1 13 38 17 – 15 1 13 6 38 24 38 11 21 17 36 23 8 17 8 24, 3 1 15 38 25 – 20 16 10 1 18 18 38 19 14 27 13 36.

3) 3 1 15 38 25 14 21 3 8 16 8 14 24 12 42 15 25 38. 20 18 38
28 24 25 1 26 6 1 25 38 23 38 24 15 1 18 24 1 13 38 18 15 20 16 7 1 18
24 38 23 6 12 3 8 23 8 7 36. 3 36 23 1 15 8 5 8 23 24 36 11
11 8 13 36 18 36 19 36 11 7 36 3 1 24 15 1 18 2 23 24 8 16 8 23 5 8
1 26 7 1 23 24 1 19 38 11, 20 16 21 11 36 14 8 16 8 7 36 7 8, 10 2 13
6 1 18 1 12 38 6 38 19 38 11 6 1 15 20 18 1 7 38.
Кілті:
1) Неүшінөмірсүрукеректігінбілгенадам, кезкелген жағдайға төтепбереалады.
2) Бақыт – олуайым-қайғысызөміремес, бақыт – олжанныңкүйі.
3) Бақыткөбелексияқты. Оны ұстауғатырысқансайынқолдансырғибереді. Бірақегерсіззейініңіздібасқанәрселергеаударсаңыз, олөзікеледі де, жәйғанаиығыңызға қонады.
ІІІ. «Ұстазтұлғасы» психологиялық тренинг.
Қажеттіқұралдар: карточкалар
Уақыты: 10 минут
Барысы: Ортағабелгілібірбейнедегіұстазсипаттамасыжазылған (айталық: «ұстаз - лидер» т.с.с.) карточкалар бар үлкенқорапқойылады. Әрбірқатысушықолынсозып, кездейсоқбіркарточканыалады. Мұғалімөзкарточкасындағыберілгендіым-ишараарқылыбілдіругетиіс. Ал қалғанойыншыларолқандайқасиеттікөрсетіптұрғанынанықтауларықажет.
ІV. «Жасырын хат, ойлан тап!»
Қажеттіқұралдар: ватман, түрлітүстіфломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғыш
Уақыты: 10 минут
Барысы: Қатысушылар 3 топқабірігіпотырады.
Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әліадамдардарәріптанымағануақытта да, оларбір-біріне хат жазғанекен. Қалайша? Оларсуретсалудыбіліпті. Бүгінбізсоныүйренеміз. Өзқарсыластарыңызғасуретарқылықысқашағанаойларыңыздыжеткізіңіздер. Әрбіртопқабелгілібірсөйлемдерберіледі:
«Бүгінмағансағаткешкі 6-да телефон соқшы» - 1-ші топқаарналғанхат;
«Бүгінжұмыстанкейінкинотеатрғабарайық» - 2-ші топқаарналған хат;
«Жексенбікүнісағат 15.00-де меніңтуғанкүнімекел» - 3-ші топқаарналған хат.
Оқушыларөздерінеберілгентапсырманыватманғасуретарқылысалып, өзараалмасады. Келесітоптыңқатысушылары, суреттеберілгенсөздердіанықтауларықажет.
4. Қызықты деректер (слайд)

VI.Жаңа білімді бекіту сұрақтары
1. Рефлексия
2. «Өмір - өзен» (видео-ролик)
VІІ. Қорытынды
Кіші мектеп жасы оқушылардың даму және қалыптасу ерекшеліктері мен психологиялық ерекшеліктері туралы толық мағлұмат берілді.
VІІI.Бағалау
ІХ.Үйге тапсырма:
1 топ: Кіші мектеп жасындағы балаларының эмоциясы мен сезімінің дамуы
2 топ: Кіші мектеп жасындағы балалардың еркі мен мінезінің дамуы
3 топ: Кіші мектеп жасындағы балалардың ес, ойлау, қиял ерекшеліктерін анықтауға арналған әдістемелер жазу dle
Ұқсас мақалалар:
Әлемдік экономика мен ұлттық шаруашылықтағы қызмет  көрсетудің ролі

Әлемдік экономика мен ұлттық шаруашылықтағы қызмет көрсетудің ролі

Сабақ түрі: Аралас сабақ Көрнекілігі: Слайд, оқулық, бейне-баян, карточка Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі-иллюстративті танымдық-ойын Пәнаралық...
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным үрдісінің дамуы

Мектеп жасына дейінгі балалардың таным үрдісінің дамуы

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСІНІҢ ДАМУЫ Автор: Нигметжанова Г.К Мектепке дейінгі ұйымдарда білім сапасын арттыру аса маңызды мәселе,...

"Еркетай" шағын орталығы

"Еркетай" шағын орталығы...
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДАҒЫ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТҮРІ – ҰСАҚ МОТОРИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДАҒЫ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТҮРІ – ҰСАҚ МОТОРИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДАҒЫ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТҮРІ – ҰСАҚ МОТОРИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ Жоспар: І. Кіріспе бөлім. 1. Бала тілінің...

"ЕРКЕТАЙ" ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ

"ЕРКЕТАЙ" ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ "Еркетай" шағын орталығы 2008 жылдың 17 қарашасында Балқаш қаласының № 5 орта мектебінде «Еркетай» шағын-орталығы ашылған....
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру