Тіркелу Сайтқа кіру

Математика 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан

І тоқсан

2-сыныпта өткенді қайталау.

1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту.

 

 

                                                                                                                                                                          р/с Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің

 

мақсаттары

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылар

 

дың үйренгенін қайдан білеміз

Оқып үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатын

 

дағы бағаны қоса, бағалау

Бәрін қоса есептеген

 

де

Негізгі дерек  көздері
1 Оқу, жазу, топтау, сандарды салыстыру. 1000 көлеміндегі сандар нумерациясын қайталау. Кестелік қосу және азайту. Ауызша қосу және азайту. 1000 көлеміндегі сандар нумерациясын қайталау, сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын дамыту. Диалогтық оқыту

 

Пайым

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

 

 

Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)

Кестелік қосу және азайту тәсілдерін пысықтайды. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. ОүБ – 1

 

ОүБ – 5

 

Зерттеу жұмысы

 

Ашық, жабық сұрақтар

Оқулық, әдістемелік құрал,

 

МАН, ғаламтор

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосу және азайтудың ауызша тәсілдері 1000 көлеміндегі сандардың қосындысы мен айырмасын табу дағдыларын жетілдіру; есептің дұрыстығын тексеру үшін қосу және азайту кезінде сандар арасындағы байланыс туралы білімдерін саналы түрде пайдалануға үйрету.  Диалогтық оқыту

 

Пайым, ұтқырлық

ОүБ

АКТ

ОЖЕСОжО

ОБжК

 Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша)

 

 

Ауызша қосу және азайту тәсілдерін қайталайды. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.

 

 

ОүБ –1

 

ОүБ-2

ОүБ -5

Ашық, жабық сұрақтар.

 

Жоба қорғау

Әдістемелік құрал,

 

ғаламтор

МАН

3

 

 

 

 

 

 

Қосу және азайтудың жазбаша тәсілдері Үш таңбалы сандар құру, оларды қосу және азайту тәсілдері туралы білімдерін қорытындылау және алған білімдерін таныс жағдайда қолдана білу. Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп

 

ОүБ

АКТ

ТжДБО

ОЖЕСОжО

ОБжК

Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) Жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтайды. Жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. ОүБ – 1

 

ОүБ – 2

ОүБ — 5

Кеңейтілген тапсырмалар «Бастауыш мектеп» журналы,

 

оқулық,

МАН,

ғаламтор

4 Теңдеулер шешу. Теңдік және теңсіздік құрастыру Оқушылардың теңдіктер мен теңсіздіктер туралы білімдерін нақтылау; қосу мен азайту компоненттерінің өзара байланысы туралы білімі негізінде теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. Диалогтық оқыту

 

Пайым, ұтқырлық

ОүБ

АКТ

ОБжК

Сәйкестендіру тесті арқылы Теңдік және теңсіздік құрастырып үйренеді. Бір-бірін шынайы бағалауға үйренеді.  

 

ОүБ – 2

ОүБ — 5

 

Зерттеу жұмысы.

 

Ашық-жабық сұрақтар

Ғаламтор,

 

оқулық,

әдістемелік құрал,

МАН

5 Оқушылардың білім, білік, дағдыларын пысықтау. №1 өзіндік жұмыс 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру. Диалогтық оқыту

 

Ұтқырлық, пайым

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша)  Бірін-бірі бағалауға үйренеді ОүБ-1

 

ОүБ-2

Зерттеу жұмысы

 

Ашық сұрақтар

 

Ғаламтор,

 

оқулық

6 Бақылау жұмысы. Білімдерін тексеру 1000 көлеміндегі қосу және азайту тақырыбы бойынша алған білім, білік, дағдыларын жетілдіру. Диалогтық оқыту

 

Ұтқырлық

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

Бақылау жұмысынан Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. ОүБ – 1

 

ОүБ – 5

 

Зерттеу жұмысы

 

Ашық, жабық сұрақтар

Оқулық, әдістемелік құрал,

 

МАН, ғаламтор

 

 

 

 

 

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру