Тіркелу Сайтқа кіру

Химия 8 сынып ОМЖ қысқа мерзім жоспарлары Аптасына — 2 сағат. Жылына – 68 сағат. Оқулық: Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина. Алматы «Мектеп» 2012

8 cынып бойынша химия  пәнінен орта мерзімді жоспар. 

Оқулық: Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина.  Алматы «Мектеп» 2012

 Аптасына — 2 сағат. Жылына – 68 сағат.

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқушылардың оқып үйрену барысын бағалау Негізгі дереккөздері, құралжабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
  18 Тақырыбы:

 

«Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар»Мақсаты:

Химия пәні туралы алғашқы ұғымды қалыптастыра отырып, химия зертханасымен және ондағы құрал-жабдықтармен таныстыру, химиялық құбылыстарды басқа құбылыстардан ажырата білуді үйрену.

 

 

 

А)Химия пәні туралы алғашқы ұғымдар мен терминдерді, құрал-жабдықтарды жатқа айта алады, сипаттайды.

 

В)Таза заттар мен қоспалардығ жай заттар мен күрделі заттарды, атомджар мен молекулаларды және химиялық формулаларды ерекшелігін анықтайды,  практикада қолданады. орындайды.

С)Химиялық реакция теңдеулерін құрып, сандық есептерді шешеді, өз тұжырымына дәлелдер келтіреді.

 

 

 

 

 

 

Жаңа тәсілдер:

 

«Ойлан/жұптас/талқыла»

түрткі сұрақ, кері бағыттау,  сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, рөлдік, диалогтік оқыту,

 

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі:«Автобус аялдамасы», «Эссе», «Еркін талқылау», «Кезбе тілші». «Стикердегі 10 сұрақ», «ДЖИКСО»,

«Әліпби желісі», «Блум таксономиясы»,  «Маршруттық карта», «Стоп кадр», «Өкіл»

«Ойлаудың алты қалпағы», «Лездеме», «детальдарын қосу», «Мозайка»,

«Тақырыптық теннис», «Автобус аялдамасы», «Еркін талқылау», «Құпия зат»

«Формуланы толықтыр», «Тақырыптық түйінді сөздер», «балалар филасофиясы», «Көршіңе әңгімелеп бер»

«Жадыны дамытуға арналған ойын», «Еркін талқылау», «Шындық па жалған ба?»

«Серпілген сауал», «Детальдарын қосу», «Жұптасып ойлан-бөліс»,

«Ыстық орындық», «қар үйіндісі», «Айналмалы бекеттер», «бірге ойлаймыз»

«Ыстық орындық», «қар үйіндісі», «Айналмалы бекеттер», «бірге ойлаймыз»

«ТВ шоу»

«Сұрақты ұстап ал», «Сұрақтар шеңбері»

«Ойлаудың алты қалпағы»

 

АКТ-ны қолдану:белсенді тақтада формативті бағалауға сәйкес бағалауды көрсету

 

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық,  жеке, жаппай.

 

 

Барлық оқушыға:

 

Сергіту жаттығулары, топқа бөлу,

постер дайындау, мәтін-

мен жұмыс, тілші

рөлінде ойнау; «Маршруттық карта»,

Кеңейтілген  тапсырма:

Есептер шығару, заңдылықтарды түсіндіру

Әзірге кедергісі бар балаларға:

Формула жаттау

Формативті бағалау:

 

«Бағдаршам», «Смайликтер»

Ынталандыру мақса-

тында қолдау көрсету.

«Қолпаштау»,

«2 жұлдыз, 1 тілек»

«Талқылау бойынша серіктестер»,

Критериалды бағалау

«Пост-ит»

«Басбармақ»

Суммативті бағалау:

Сарамандық жұмыс, сандық есептер, бақылау жұмысы

 

 

Кері байланыс:

«Блоб сынып бөлмесі»«Блоб ағашы»

«З:2:1»

«Мадақтау сэндвичі»

«Пост-ит»

«2 жұлдыз, 1 тілек»

«Блоб ойын алаңы»

«Сұрақтары бар қорап»

«Смайлик»

«Бағдаршам»

«Блоб ағашы»

 

 

 

 

 

 

Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, орта мектептің 8-11 сынып оқушыларына арналған оқу құралы Химия есептері мен жаттығуларының жинағы Алматы «Рауан» 1997 Я.Л.Гольдфорб, Ю.В.Ходаков, Ю.Б.Додонов, Химия жұмыс дәптері, Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, Н.А.Заграничная, К.А.Сарманова, Химия мектепте журналы, Химик анықтамалығы республикалық ғылыми журналдар,

 

Белсенді тақтада көрсетілетін пре-

зентациялар,баға

лау парақтары,

флипчарт, маркер,

ресурстар,видео, стикерлер,аудио,

смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,қуыршақтар,желім,суреттер. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі, Ерігіштік кестесі.

Маршруттық карта

  1 Тақырыбы:  «Химия-заттар туралы жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызы туралы қысқаша тарихи мәліметтер. ТҚ ережесі бойынша кіріспе»

 

Мақсаты:Химия ғылымы туралы алғашқы ұғым қалыптастыру, химия тарихын оқып үйрену.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) Химия  пәнін оқулықтан оқып сипаттайды.

 

В)Химия тарихына шолу жасап, химия пәні ерекшеліктерін анықтайды.

С) Өмірде кездесетін химиялық құбылыстарды мысалға келтіріп, салыстырады.

 

Жаңа тәсілдер:«Ойлан/жұптас/талқыла»

 

түрткі сұрақ, кері бағыттау,  сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме.

 

АКТ-ны қолдану:белсенді тақтада химия тарихына байланысты символарды көрсету.

 

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі:

«Автобус аялдамасы», «Галереяға саяхат», «Еркін талқылау», «Кезбе тілші»,

 

 

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке, жаппай.

Барлық оқушыға:

 

Сергіту жаттығулары «Жарға сурет салу, 1,2,3,4 Ха,Хи», топқа бөлу «Кәмтиттер»,

Эссе жазу, мәтін-

мен жұмыс,

рөлдерде ойнау;

 

Кеңейтілген тап:

химия тарихын интернеттен қарау

 

Әзірге кедергісі бар балаларға:

Химия пәнін өмірмен байланыстыру

Формативті бағалау:

 

Ынталандыру мақса-

тында қолдау көрсету.

«Қолпаштау»,

«Бағдаршам»

 

Кері байланыс:

«Блоб ағашы»

Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, орта мектептің 8-11 сынып оқушыларына арналған оқу құралы Химия есептері мен жаттығуларының жинағы Алматы «Рауан» 1997 Я.Л.Гольдфорб, Ю.В.Ходаков, Ю.Б.Додонов, Химия жұмыс дәптері, Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, Н.А.Заграничная, К.А.Сарманова, Химия мектепте журналы, Химик анықтамалығы республикалық ғылыми журналдар,

 

Белсенді тақтада көрсетілетін пре-

зентациялар,баға

лау парақтары,

флипчарт, маркер,

ресурстар,видео, стикерлер,аудио,

смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,қуыршақтар,желім,суреттер. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі, Ерігіштік кестесі.

 

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру