Тіркелу Сайтқа кіру

Жануарлар дүниесін қорғау

Сабақ жоспары. Дүниетану 3 «А» сыныбы.                                                                                                                                                                                                                   

Сабақ тақырыбы: « Жануарлар дүниесін қорғау» Тестік тапсырмалар.                                                                         Сабақ мақсаты: Берілген тапсырманы өз беттерімен оқу, көңілге тоқу және түсінгенін топтағы балаларға әңгімелеу, талдау, дәлелдеу.Топпен, жұппен жұмыс істеуге және сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу. Өзін, өзгені, қарсы топты әділ бағалауға, алған білімді өмірге қолдана білу.Табиғатты сүюмен қатар оған қамқор болуға,елжандылыққа баулу.                                                                                                                                                         Сабақ көрнекілігі: Топқа бөлетін суреттер қиындылары, смайлк,топ аттары,ақ бет қағазы,түрлі бояулар,топ ережесі, бағалау парағы, энцоклопедия, слаид(жануарлар әлемі),сызбалар,жануарлар суреттері .                                                                

Сабақ әдіс-тәсілі: ЖИКСО тәсілі. Блум таксономиясын қолдану.Кері байланыс (Не білдім? Не білгім келеді?)                                                                  

Сабақ түрі: Қайталау. СТО.

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Балаларды топқа бөлу.

 

 

 

 

Топқа ат қою.

 

Сәлемдесу және оқушылар көңіл күйін бақылау.

Балалар қалдарың қалай?

Оқушыларды суреттер қиындыларымен топтарға бөлу.

Топқа көшбасшы сайлап алу және хатшы,суретші,

көмекшілер тағайындау.

Топ ережесін еске түсіру.

Өтілетін сабаққа әзірлік жасау.

Оқушылар өз көңіл -күйлерін смайлкпен білдіреді.

Смайлк бойынша әңгіме жүргізу.

 

 

Балалар топтарға бөлінеді.

Топтағы оқушылар көшбасшы мен хатшыны,суретші тағайындайды.      

 

Топ ережесін қайталайды.

Өз орындарына жайғасу.

 

Үй жұмысы.

А)Жануарлар-дың көп түрлігі.

 

Қайталау сұрақтарын қою.

 

Үш топқа бөлу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ә)Жануарлар-дың тіршілік ортасы.«Не?,

Қайда тіршілік етеді?» ойыны.

 

 

 

 

 

Жануарлардың қандай түрін білеміз? Жалпы сұрақ үш топқа беріледі.

1.Жәндіктерге нелер жатады?

2.Құстарға нелер жатады?

Қызыл кітапқа енгендері қандай?

 

1.Балықтар туралы не білемін?

 

2.Қосмекенділер дегеніміз не?

 

 

1.Бауырымен жорғалаушыларға нелер жатады?-тептия.

 

2.Сүтқоректілер туралы не білесің?

 

 

Жануарлардың мекен ортасы дегеніміз не?                                      Мысалы: камбала балығы,тиін,қоян,

түйе,аю,бұғы, үйрек,тасбақа,

шұбалшын,шыбын, маймылдар.

 

 

 

 

 

 

Бунақденелілер,балықтар,жорғалаушылар,құстар,сүтқоректілер. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлар болады.(омыртқасыз жәндіктер,өрмекшілер.ұлулар.тб.)

Шегіртке,шыбын,маса,қандала,бүрге,ара,көбелек,қанқыз.

Түйеқұс,пингвиндер,тауық,құр, үйрек-қаз,бұл-бұл,қарға.

Құстың-56 түрі енген. Ақ,қара ләйлек,қызыл бірқазан,

қоқиқаз,дуадақ,шағала,лашын,бүркіт.т.б.

Суда өмір сүреді,денесі қабыршақтан тұрады,құйырығы,

қанаттары бар (мұхит,теңіз,көл,өзен)мекендейді.

Қосмененділер-құйырықсыз бақа,көлбақа,тритон құйырықты қосмекенділер,кесірткелер,бауырымен жорғалаушылар,тасбақа.

Кесірткелер,сұ келес (терісі қабыршақтан тұрады),

крокодилдер(жыртқыш),жыландар(улы,түсі өте суық,уы өте пайдалы),тасбақалар(жұмыртқалайды) . 

Балаларын сүтпен қоректендіреді,жыртқыш,суда да тіршілік етеді.(итбалық,морж,кит,дельфин),

тышқандар,піл,маймылдар.

Өздеріне қолайлы жерде тіршілік етуін мекен ортасы дейді.

Суда,ағаш басында,шөп арасы,шөлде,орманда,таумен орман,суда-құрлықта.

 

Негізгі кезең:

Жаңа сабақ.

Блум таксономиясы.

1.Оқып білу. 2.Оқығанды түсіну. 3.Қолдану.

4.Жинақтау.

5.Бағалау.

 

Сабақ тақырыбын,мақсатын талқылау,дәлелдеу.

Мәнерлеп өз беттерімен оқу,оқығанды түсіну,түсінгенін сол топта талдау жасау, баяндау.  Балалар бастапқы топтарына қайтады. Ой бөліседі, негізгі тұжырым жасау қажет.

Ақ бетке сурет салу.

Мақсат пен міндеттерін түсіну. Ой қортынды жасайды.

 

Әр бала топтарда оқу. Бір-біріне түсінгенін баяндайды.

Келесі кезекте оқушылар жұпта талайды.

Өз топтарында сабақты қайта әңгімелейді.

Топтар арасында ортақ пікірге келеді,тұжырым жасайды.жинақтау барысында сабақта алған білімді таратып, електен өткізеді.Салған суреттер бойынша талқыланады.

 

Жоғалып бара жатқан жануарлар.

Қалай жоғалып барады?.

 

Қызыл кітапқа енген жануарлар туралы жұмыс жасау.

 Аулау,ату,шет елге сату. Жабайы түйелер,құлан тарпаң,жолбарыстар,арқар,бұғы,қарақұйырық,

орман сусары,ақ тырна,құндыз,дуадақ, алтай ұлары,қызыл қасқыр,сұр келес,түркістандық ақ дегелек,жетісулық бақатіс,шоқыр балығы.

 

 

Табиғи қорықтар.

Қандай қорықтар бар?

Алматы,Ақсу-жабағылы,Қорғалжын,Наурызым,Марқакөл,

Барсакелмес,Марқакөл.

 

Сергіту сәті.

Балаларды би қимылымен сергіту.

 

 

 

Тестік тапсырмалар.

 

 

Дәптерге тапсырмаларды орындау.1)Б  2)А 3)Б 4)Б 5)А

Бір-бірін тексеру. Бағалау,дәлелдеу, талдау.

 

Сабақты бекіту кезеңі.

Жинақтау: Кері байланыс жасау. Нені білдім? Не білгім келеді?

 

Өтілген сабақты пысықтау және жинақтау.

Мадақтау,топты,өзін-өзі бағалау.

 

Үйге тапсырма.

 

Балалар күнделікке жазады.

 

              Сабақ  жоспарын жасаған:               Муканов Ж.С.

 

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру