Тіркелу Сайтқа кіру

Дәстүрді сыйлаған озады

Тәрбие сабағы жоспары.3 «А» сыныбы.                                                                                                                                                      Сабақ тақырыбы: «Дәстүрді сыйлаған озады»                                                                                                                        

Сабақ мақсаты: Берілген тапсырмаларды өз беттерімен орындау.Алған білімді көңілге тоқу және түсінгенін топтағы балаларға әңгімелеу. Топпен, жұппен жұмыс істеуге және қисынды сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу. Өзінің, өзгенің, топты  әділ бағалауға, алған білімді өмірге қолдана білуге икемдеу.Адамгершілікке, елдің дәстүрін құрметтеуге баулу.                                                                                                                                                            Сабақ көрнекілігі: Топқа бөлетін суреттер қиындылары,тақырыптың аты.Топ аттары мен ұраны. Ақ бет қағазы. Түрлі бояулар.Топ ережесі, бағалау парағы, энцоклопедия, ана тілі оқулығы.                                                                                                           Сабақ әдіс-тәсілі: ЖИКСО тәсілі. Блум таксономиясын қолдану.Кері байланыс.                                                                    Сабақ түрі: Жаңа мағұлмат беру. Сайыс сабақ.СТО.

Күні уақыты.

Жұмыс түрі мен мазмұны.

Мұғалімнің іс әрекеті.

Оқушылардың іс әрекеті.

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Балаларды топқа бөлу.

Сәлемдесу және оқушылар көңіл күйін бақылау.

Балалар қалдарың қалай?

Оқушыларды суреттер қиындыларымен топтарға бөлу.Топқа көшбасшы сайлап алу және хатшы тағайындау.Топ ережесін еске түсіру.

Оқушылар өз көңіл -күйлерін смайлкпен білдіреді.

Смайлк бойынша әңгіме жүргізу.

Балалар топтарға бөлінеді.

Топтағы оқушылар көшбасшы мен хатшыны тағайындайды. Топ ережесін қайталайды.

 

Кезекші топтың апта бойы істелген жұмысына талдау жасау.

Топты бағалау.

Кезекшілер жұмысын тыңдау.Балалар тәртібі туралы сұрау.Сабаққа қатысы. Тазалық барысы. Білімдегі жетістіктері. Оқу құралдарының ұсталу жайын айту.

Топтың жұмысын бағалау.

Кезекші топ өздерінің жұмыстарын баяндайды.Топтағы балалар өзі-өзгенің жұмысын мадақтау және бағалап отырады.

Формативті бағалау. Мақтау.

 

Негізгі кезең:

Жаңа сабақ.

Блум таксономиясы.

1.Оқып білу. 2.Оқығанды түсіну. 3.Қолдану.

4.Жинақтау.

5.Бағалау.

Үш топқа бөлу. Сұрақтарды таратып беру.Өздері оқып, түсінгенін сол топта талдау жасау. Ой бөліседі, негізгі тұжырым жасау  мен дәлелдеу қажет.

Топта тапсырма оқылады. Бір-біріне түсінгенін баяндайды.

Негізгіге көз жеткізеді.

 

Сұрақтар.

«Дәстүрді сыйлаған озады»-деген сұраққа кім жауап береді? Балаларға сілтеме тапсырма беру.

Сыни тұрғыдан ойлану, ақылдасу. Оқу, талдау, түсіну, дәлелдейді

 

Үш топқа тапсырма.

Бірінші тапсырма. «Тұрмыстық салт дәстүр»- деген не? Сілтеме беру қажет.

Құда түсу,келін түсіру,қыз ұзату,сұндет той,сырға салу,бесік той,көкпар тарту,қыз қуу,теңге алу,алтыбақан тебу.

 

 

Екінші тапсырма.  «Ырым және тиім сөздер»-қандай түрлері бар? Сілтеме беру кажет.

Түнде суға жалғыз барма. Тырнағыңды түнде алма.Біреудің ала жібін аттама.

 

Сергіту сәті.

Балаларды би қимылымен сергіту.

 

 

 

Үшінші тапсырма. «Бес парыз»-дегеніміз не? Сілтеме беру керек. Имандылық, намаз, ораза,  садақа, қажылық,

 Дінге көңіл бөлу, бес уақыт намаз оқу, ауыз бекіту, жетім-жесірге көмектесу, қажылыққа бару,қажы атану.

 

Көрініс,сурет,дәлелді өмірден алу.

 

Әр топ көрініс көрсету,сурет салу, көшбасшы дәлелдеу.

Топ болып ұйымдасу, көрсету.

 

Сабақты бекіту кезеңі.

Жинақтау: Кері байланыс жасау. Нені білдім? Не білгім келеді? Салт дәстүрдің қажеті не?

Формативті бағалау: Топты, өзін-өзі бағалау. Достарын бағалау.

Өтілген сабақты пысықтау және жинақтау.Балаға дұрыс тәрбие беру.

Балалар өз мақтауын, бағалауын айтады.Көшбасшы қандай баға алғанын айтады.

 

Үйге тапсырма.

 

Балалар күнделікке жазады.

 

                       Сабақ  жоспарын жасаған:               Муканов Ж.С.

 

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру