Тіркелу Сайтқа кіру

«Қазақстан» Қасым Аманжолов.

Сабақ жоспары. Ана тілі 2 «А» сыныбы.                                                                                                                                                                                                                    Сабақ тақырыбы: «Қазақстан» Қасым Аманжолов.  

     

Сабақ мақсаты: Берілген өлеңді, тапсырмаларды өз беттерімен оқу, көңілге тоқу және түсінгенін топтағы балаларға әңгімелеу. Балқаш көлі мен Балқаш қаласы туралы әңгімелеу.Өлең шумақтарының ұйқасын анықтау, балама сөзді дәл табу.Топпен, жұппен жұмыс істеуге және сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу. Өзін, өзгені, топты әділ бағалауға, алған білімді өмірге қолдана білу.Елжанды, Отан сүйгіш, адамгершілікке баулу.                                                                                                                                                            Сабақ көрнекілігі: Топқа бөлетін суреттер қиындылары,Қазақстан сөзі. Балақаш көлі мен Балқаш қаласы. Өлеңге керек сызбалар.Топ аттары. Ақ бет қағазы. Түрлі бояулар.Топ ережесі, бағалау парағы, энцоклопедия, ана тілі оқулығы.         Сабақ әдіс-тәсілі: ЖИКСО тәсілі. Блум таксономиясын қолдану.Кері байланыс.                                                                    Сабақ түрі: Жаңа мағұлмат беру. СТО.Білім сайысы.

Күні уақыты.

Жұмыс түрі мен мазмұны.

Мұғалімнің іс әрекеті.

Оқушылардың іс әрекеті.

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Балаларды топқа бөлу.

Сәлемдесу және оқушылар көңіл күйін бақылау.

Балалар қалдарың қалай?

Оқушыларды суреттер қиындыларымен топтарға бөлу.

Топқа көшбасшы сайлап алу және хатшы тағайындау.

Топ ережесін еске түсіру.

Оқушылар өз көңіл -күйлерін смайлкпен білдіреді.

Смайлк бойынша әңгіме жүргізу.

Балалар топтарға бөлінеді.

Топтағы оқушылар көшбасшы мен хатшыны тағайындайды. Топ ережесін қайталайды.

 

Үй тапсырмасы.

Қ.Рысқұлбеков туралы мәлімет жинастыру.

Он алтыншы желтоқсан қандай күн?

Қайрат Рысқұлбеков кім?

Өткен сабаққа байланысты сұрақтар беру. Балаларға тапсыру.Топтағы оқушыны көшбасшы бағалап отырады.

Балалар бір-біріне сұрақтар даярлау керек.

Қ. Рысқұлбеков туралы материалдар тауып әкелу.

Топтағы балалар өзі-өзгенің жұмысын мадақтау және бағалап отыруы қажет. Формативті бағалау.

 

Негізгі кезең:

Жаңа сабақ.

Блум таксономиясы.

1.Оқып білу. 2.Оқығанды түсіну. 3.Қолдану.

4.Жинақтау.

5.Бағалау.

Бірінші тапсырма.

Екі топқа өлеңді бөліп беру. Түсінгенін сол топта талдау жасау. Топтарды енді жұптарға бөлу. Жұптасқан балалар өз түсінгенін баяндайды. Осы кезде өлең шумағы түгелімен талданады. Балалар бастапқы топтарына қайтады. Ой бөліседі, негізгі тұжырым жасау қажет.

Топта өлең оқылады. Бір-біріне түсінгенін баяндайды.

 

Келесі кезекте оқушылар жұпта талайды.

Өз топтарында сабақты қайта әңгімелейді.

 

 

«Сыр сандық» сөздер мағанасымен жұмыс жасайды.           Балқаш деген не?

  Көл туралы айту.             Қала туралы айту.

Балқаш көлі Шығыс Қазақстанда орналасқан.

Көлдің оңтүстік жағы тұщы да солтүстік жағы тұзды. Көлге Іле өзені құяды. Балқаш қаласы осы көлдің жағасында. Балаларға сілтеме тапсырма беру.

Оқу, талдау, түсіну, дәлелдейді

 

 

Екінші тапсырма. Сұраққа жауапты табу.

Сен бақытты, атам қазақ баласы.

Бірінші жолдан табу керек.

 

Қабілетті баламен жұмыс.

 

 

Үшінші тапсырма. Өлең жолын табу.

 

Дүрсілдейді сонау Балқаш жағасы,

Баршы өзің, көңіл қойып қарашы!

 

       Кең далалы, кең пейілді қазақпыз,

       Құл емеспіз, еркін жанбыз, азатпыз!

 

Ел намысын ешбір жанға бермейміз.

Сертің осы азат жігіт, азат қыз!

Леп белгісінен аяқталған жолды оқу керек.Әр шумақты түсініп айту.

Дәлелді нақты келтіру.

 

Сергіту сәті.

Балаларды би қимылымен сергіту.

 

 

 

Төртінші тапсырма. Сұраққа жауап.

Ақын өз туған жерін жақсы көреді.

 

 

Қаблетті және дарынды баламен жұмыс.

Бесінші тапсырма.

Балаларға тапсырма беру, топтар арасында талдау. Ақ қағаз бетіне дәлелді жұмыс жасау. Өлеңді құрау, онымен таныстыру.

Қасиетті жеріміз.     Кең далалы қазақпыз.

Киелі жеріміз.          Кең пейілді қазақпыз.

Азат жігіт!               Құл  емеспіз,

Азат қыз!                 Еркін жанбыз,

Оқушылар топта жұмысты өз беттерімен істейді. Ақылдасып шешеді, дәлелдейді.

 

 

 

Сабақты бекіту кезеңі.

 

Жинақтау: Кері байланыс жасау. Нені білдім? Не білгім келеді?

Формативті бағалау: Алдымен мадақтау, мақтау айту,топты бағалау. Өзін-өзі бағалау. Достарын бағалау. Көшбасшы бағалау парағымен таныстыру.

Суммативті баға қою.

Өтілген сабақты пысықтау және жинақтау.

Балалар өз мақтауын, бағалауын айтады.

Көшбасшы кімнің қандай баға алғанын айтады.

Алған бағаны күнделікке қою.

 

 

Үйге тапсырма.

«Қазақстан» өлеңін оқуға беру.

Балалар күнделікке жазады.

 

              Сабақ  жоспарын жасаған:               Муканов Ж.С.

dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру