Тіркелу Сайтқа кіру

Жабайы аңдар

Жабайы аңдар
Ұйымдастырылғаң іс- әрекеттехнологиялық карта

Білім беру саласы:Әлеуметтік орта .Қатынас.

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің түрі:Қоршаған орта
Тақырыбы:Жабайы аңдар
Мақсаты:Балаларға жабайы аңдар жайында түсінік беру.
Білімділік : Жабайы аңдардың тіршілігімен таныстыру, олардың қысқы өмірі жайында мағлұмат беру.
Дамытушылық:жабайы аңдардың түрлерімен олардың бір-бірінен айырмашылықтарын ажыратуға үйрету.
Тәрбиелік:табиғаттыаялауға, аңдарға қамқор болуға тәрбиелеу
Қолданатын көрнекі құралдар: слайд,суреттер ертегі кейіпкерлері

Оқу іс- әрекетінің
кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Баланың іс- әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Шаттық шеңбері:
Табиғатты қолдай біл
Аң құсын да қорғай жүр
Білуіміз керек оны біз
Бізде табиғаттың ұлымыз
Табиғат бөлек демеңіз
Сол үшін жауап беремі Балалар тәрбишінің көркем сөздерін қайталай отырып, қимылдар жасайды.
Табиғаттқа деген сүйіспеншіліктерін білдіреді
Ұйымдастырушылық- ізденістік Ең айлакер аң...(түлкі)
Ең қорқақ...(қоян)
Балды жақсы көретін ...(аю)
Аң патшасы....(арыстан)
Мысыққа ұқсайтын аң...(жолбарыс)
Ең ұзын мойын...(керік)
Қораға шабатын аң...(қасқыр)
Ең ірі жануар...(піл)
Үстінде тікенегі бар...(кірпі)

Балалар, табиғат дегеніміз не екен?
-Дұрыс айтасыңдар.Ол бізді қоршаған орта, табиғатсыз ешқандай тіршілік жоқ. Ол барлық тіршілік иелерінің ортақ үйі, табиғаттың бізге берер сыйы да көп. Олай болса бүгінгі осы табиғаттың тіршілік иелерінің бірі жабайы аңдармен танысамыз.
- Жабайы аңдар қайда мекендейді?

Ғажайып сәт:

-Балалар, бүгін бізге қонақ келді. Ол қонақтың кім екенін табу үшін, мен сіздерге жұмбақ жасырамын.
Қасқырдан да құтылды,
Аюдан да құтылды.
Ақыр соңында
Қу түлкіге тұтылды
Ол не?
- Дұрыс балалар, бауырсақ бізге алыс жолдан келген екен, ата-әжесінен адасып қалған соң, бізден көмек сұрай келіпті. Кәне көмектесеміз бе ?
- Бәріміз онда сол бауырсақпен еріп орманға барайық.
(солкездеалдынанқояншығады)
Қоян: - бауырсақ, бауырсақ мен сеніжеймін.
Бауырсақ: - жемешімені
Қоян: - сен ондаменіңтапсырмамдыорында
Бауырсақ:- жарайды.
Қоян:- сендермаған мен туралыөлеңайтсаңдар мен сендедібосатамын.
- Кәнебауырсаққакөмектесемізбе? Кімқоянтуралыөлеңбіледі?
Балалар: ұзынқұлақсұрқоян
Естіпқалыпсыбдырды
Ойлы-қырлыжерлермен
Ытқып-ытқыпжүгірді
Қарапедіартына
Қиығын сап көзінің
Кележатқантомпаңдап
Көжегіекенөзінің
Қоян: - рахметсендерге, бара қойыңдар.(бауырсақәріқарайжүребереді. Біркездеалдынанқасқыршығады)
Қасқыр: - бауырсақ, бауырсақ мен сеніжеймін.
Бауырсақ: - жемешіменіқасқыр
Қасқыр: - ондаменіңсендергеқоярсұрағымбар.Егерорындасаңдар мен сендердібосатамын.
Бауырсақ:- жарайды.
Қасқыр:
-Біздің Республикамыздың аты?

Біздін ұлтымыз қалай аталады?

-Біздін жеріміз қандай?

- Біз туған жерімізді отанымызды
жақсы көремізбе?

Қасқыр: -жарайды бара қойыңдар.
(бауырсақтың алдынан аю шығады)
Аю:- бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
Бауырсақ: - жемеші мені аю
Аю : - онда менің сендер маған мен туралы бір сергіту жаттығуын жасап беріңдер. Егер орындасаңдар мен сендерді босатамын.

Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп,теріп алайық
Қалтамызға салайық.
Аю:- рахмет балалар.

( бауырсақ домалап келіп, түлкіге кездеседі)
Түлкі :- ах, бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
Бауырсақ: - жемеші мені.
Түлкі: - онда мен сендерге жұмбақ жасырамын. Шешуінтапсаң мен сенібосатамын.

Тауықтар қашып жасқанған,
Қулығы артық басқа аңнан


Ұзын құлақ сұр қазық,
Жолға түсіп секеңдер
(қоян)
Басы тарақ ,арты орақ
(әтеш )
Түлкі:- мен туралыжұмбақбілетіндеріңменіқаттықуантты. Рахмет, бара қойыңдар.

Бауырсақ: - рахмет.
(бауырсақкележатыпәжесін де тапты)
Әжесібауырсақтанқалайкелгенінсұрады.
- қанебалаларбауырсаққалайкелді? Оныңалдарынаннелеркездесті?







-біздіқоршаған орта

- Орманда








-(Бауырсақ)





-көмектесеміз.



-Балалар өлен жолдарын қимыл қозғалыс арқылы жасайды.








-Қазақстан
-қазақ
-Кең, байтақ
-жақсы көреміз






-Балалар өлен жолдарын қимыл қозғалыспен жасайды.






-(түлкі)

-(қоян)

-(тауық)
- қоян, қасқыр, түлкі, аю

Рефлексиялық - түзетушілік
1. Қандай аңдарды білесіңдер?
2. Қоян қандай аң?
3. Аңдар қайда мекендейді?
4. Түлкі қандай аң?
5. Қоянның түсі қыста қандай болады.?
6. Қысбойыаюқайдаболады?

Бағалау.
Біздің топта ұл-қыздар
Тату-тәтті ойнаймыз
Әлемдегі бар адамға
Тек жақсылық ойлаймыз.

-Қорқақ
-орманда
-қу,айлакер
-апанында

Күтілетің нәтиже:
біледі:Балалар жабайы аңдар жайында мәліметтер біледі.
игерді: жабайы аңдармен және олардың тіршілігімен танысты.
меңгереді : жабайы жануарлардың жыртқыш аңдар екенін білді. Олардың үй жануарлардан
айырмашылықтарын білді. dle
Ұқсас мақалалар:
Қысқы аңдар өмірі

Қысқы аңдар өмірі

Құмарбекова Рысалды Қызырханқызы Өскемен қаласы әкімдігінің КМҚК "№100 балабақша-бөбекжайы" Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы....
Көңілді көктем

Көңілді көктем

Құмарбекова Рысалды Қызырханқызы Өскемен қаласы әкімдігінің КМҚК "№100 балабақша-бөбекжайы" Білім беру облысы:Қатынас,Таным,Шығармашылық...

"Шағын орталықпен қоштасу"ертеңгілік

"Шағын орталықпен қоштасу"ертеңгілік « Шағын орталықпен қоштасу» ертеңгілігі. Мақсаты: Бір жыл бойы бойларына сіңірген білім деңгейін ата-аналарға...
Біз - табиғат қорғаны (топ-серуен сабақ)

Біз - табиғат қорғаны (топ-серуен сабақ)

"Біз - табиғат қорғаны" (топ-серуен сабақ) «Біз - табиғат қорғаны» (топ серуен)...
Менің сүйікті ойыншығым

Менің сүйікті ойыншығым

Білім саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: Музыка Тақырыбы: «Менің сүйікті ойыншығым» Мақсаты: Балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін дамыту. Жаңа әнді...
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру