Тіркелу Сайтқа кіру

Таза ауамен демалайық

Таза ауамен демалайық
Атырау қаласы,
№2 орта мектебінің орыс сыныптарындағы
қазақ тілі және әдебиет пәнінен І (деңгейлі) мұғалімі,
жаңартылған оқу бағдарламасы тренері
Унгаралиева Назгул Имашевна


6-сынып Қазақ тілі күні апта
Сабақ тақырыбы Таза ауамен демалайық
Жалпы мақсаттар Көкшетаудың әдемі көлі, оның тұщы ,мөлдір суымен,қайынды орман,ерекше табиғаты мен таза ауасы туралы таныстыру; грамматикалық тақырыпты «Есімдік» қайталау. Берілген мәтінді түсініп, сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру, жаңа сөздерді меңгерту, сауатты жазуға, өз бетімен сөйлем құрастыру, мәтіннен есім сөздерді табуға, тіл байлығын, терең ой, шығармашылық қабілеттерді дамыту. Табиғатты қорғауға үйрету.
Түйінді идеялар Бурабай туралы қысқаша мәлімет алады, мәтінді талдайды, топпен, жұппен, ұжыммен жұмыс жасайды
Оқыту нәтижелері оқушылар өздерін-өзі оқыту арқылы мағлұматпен танысады, талдау жасайды, өздерін ретке келтіреді, сыни ойлау қабілеттері артады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылығы артады
Көрнекіліктер ҚР картасы, фотосуреті, видеороликтер, үлестірмелі парақшалар, смайлдар
Дереккөздер Видео –«Асыл арна» арнасынан, қосымша әдебиеттер
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық 6-сынып
Сабақ барысы Уақыт Тапсырма Әдіс -тәсілдер Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс -әрекеті Бағалау
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
-ұйымдастыру 2 Сәлемдесу

Сергіту сәті «Гүл сыйлау»
Оқушыларды ортаға шақыру, ережесін еске түсіру Алған гүл, жапырақтарын ағашқа іледі. Сол арқылы топқа бөлінеді. Қошемет көрсету
-үй тапсырмасын тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; 2 Ойларымен бөлісу «Тікелей радиоэфир» Сұрақтар қояды. Табиғатты қорғауда сендердің қосатын үлестерің қандай? Топтар кезекпен жауап беріп, ойларымен бөліседі. Шапалақпен бағалау
-белсенді әрекетке жұмылдырылады 3 1. Сабақ мақсатын айқындау 1. «Даналық ағашы» төрт топқа сабақ мақсатын тапқызу Оқушылар ағашқа сабақ мақсатын, не істеуіміз мүмкін деген сұраққа жауап жазады Қошемет көрсету
2-кезең: Мағынаны ажырату:
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; 25 1. Жаңа сөзбен танысу
2. Сөйлем құру
3. Сызбалар бойынша есімдікті қосып сөз тіркесін құру Тас қақпа Зерттеушілік кезең
Мәтінмен жұмыс Тапсырмаларды түсіндіреді

Топта бірлесіп жұмыс жасайды Бағдаршам әдісімен
бағалау
1. «Бурабай» мәтінімен танысу
2. Бурабай туралы тыңдату және талдау.
3. Орыс тіліндегі сөздерді аудару. Күміс қақпа
Тәжірибелі кезең
«Бейнефильм көру»
Таныстырылым мен аудионы қосып тыңдату

Мәтінді оқиды, таныстырылым-
ды мұқият тыңдайды, аудару тапсырмасын орындайды.
Қошемет көрсету
3-кезең:
Ой- толғаныс:
-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді. 10 Постер жасау Алтын қақпа
Шығарма
шылық кезең
Суреттеу Флипчарт тарату, тақырыбын айтып, ережесін еске түсіру, бағалау критерийлерін қайталау Әр топ «Бурабай көлі» тақырыбында суреттеу жұмысын жасайды, қорғайды, табыс критерийлері арқылы бағалайды Критерий арқылы бағалау
-сабақ қорытындысы
1 Сабақ бойынша бағалау Қорытынды баға қояды
Топ спикерлері топты бағалайды Суммативті
бағалау
Келесі оқуға арналған тапсырмалар
(үй тапсырмасы) 1 Бурабай туралы қосымша мәліметтер жинау Үй тапсырмасы
ның орындалуын түсіндіреді Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Рефлексия 1 Оқушылар үшін сабақтың қаншалық
ты тиімді, әрі пайдалы болғанды
ғын анықтау Смайликтер-
мен бағалау Смайликтердің түстерін түсіндіру Әр оқушы аты-жөнін жазып, пікір, қорытындысын жазып қалдырады Блоб ағашымен бағалау dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру