Тіркелу Сайтқа кіру

Көктемнің кереметі 1 сынып

Көктемнің кереметі 1 сынып
Күні: 15.04.15
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Көктемнің кереметі
Пәні: ана тілі 1 «б» сынып


Күні: 15.04.15
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Көктемнің кереметі
Пәні: ана тілі 1 «б» сынып
Мақсаты: Осы кезге дейін алған материалдарды естеріне түсіру, өмірмен байланыстыру, мәтіннің мазмұнын ұғыну, сыни тұрғыдан ойларын талдап, ауызбіршілікте, дәлелді ойларын жинақтай білулері тиіс.
Міндеттері: суретті сөйлете білу, диалогтік оқыту әдістеріне сай топпен жұмыс жасай алу, талдау, демонстрациялау кезеңдерінде іздену.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, сахналау, ЖАДА, Блум таксономиясына негіздеу, инклюзивті оқыту
Модульдерді кіріктіру:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
АКТ –ны қолдану.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Күтілетін нәтижесі:
Мәтіннің идеясын ашып үйренеді .
Құстардың адам өміріндегі орнына, тіршіліктің тірлігіне мән береді.
Топта шығармашылықпен жұмыс істеуді меңгереді.
Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.


Уақыты Идеяны жүзеге асыруға арналған Мұғалімнің Оқушының
іс-әрекет іс-әрекеті іс-әрекет

2 мин Білу кезеңі. Психолог.ахуал орнату
Көңілді болсақ – күлейік,
Дос болсақ, қолымыздан ұстасып,
Жылуымызды берейік

3 мин Бағалау парақшасы арқылы Суреттер үлестіру.
ЖАДА орнату: Бағалау парақшаларын тарату. Сұрақ қоя отырып,
4 топқа бөлінеді
3 мин Диалогтік оқыту
«Стикердегі диалог» Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексереді.
Топтар бір-біріне жауап беріп отырады.

3 мин Түсіну кезеңі.
АКТ қолдану
Бейнежазба ұсыну.(көктем туралы) Көргендерін бейнелеу арқылы тақырыпты ашады

20 мин Мәтінді толықтай оқып беру

2 мин Қолдану кезеңі. «Диалогтік оқыту»

Сергіту сәті
Мынау менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған.
Мынау басым ақылды...
Мәтіннен әр топ абзацты тізбектей оқиды


Дәптермен жұмыс. 23-бет,
1-жаттығуды орындайды.


«Артығын тап» ойыны 207-ж

Сол абзац бойынша суреттерден мазмұнын постерге құрастырады. (1,2,3топ. 4-топ қорғайды)

1-жаттығуда кім? Не? сұрақтарына сәйкес сөздер жазады
Алғаш болып орындаған көмекшілер кеспедегі тапсырманы орындап алып, қасына көмекшілер жинайды


5 мин Талқылау кезеңі. Сабақтан түйген ойларын стикерге жазып,
СТО үйрету әр ұғымға тиісті ойларын жазып, іледі
«Қос жазба күнделік» әдісі
арқылы ұғымдарға түсінік алады

3 мин Жинақтау кезеңі. Дарынды оқушы эссені аяқтап,
«Эссені аяқта» «авторлық үстелде» оқиды.

5 мин Бағалау «Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы
кезеңі мәтінге сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру.
Рефлексия

Шынайы, нақты жауап беріп отырады. Өздерінің бағалауларына сай, сай келмей қалған жерлерін байқайды, магниттерін тиісті смайликке апарып іледі. dle
Пікірлер: 0
Пікір қалдыру